قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

دوشنبه 10 آذر 1399
8:49
محمدی

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

پنجره دوجداره ویستا بست یکی دیگر پنجره ها و به طورر کلی یکی از پروفیل های برتر در زمینه ساخت و تولید پنجره دوجداره می باشد ، برند های مختلفی در زمینه تولید پروفیل برای پنجره دوجداره در حال فعالیت می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و توسط یک تیم قوی با ساختار سازماندهی شده ساخته شده و روانه بازار می شود شرکت ویستا بست نیز یکی از این شرکت ها این شرکت دارای انواع مختلفی از پروفیل هاست که هر کدام از محصولات می تواند برای ساخت یک پنجره مناسب باشد. ما در ادامه قصد داریم به صورت کامل در مورد درب و پنجره یو پی وی سی ویستا بست صحبت کنیم در صورتی که قصد خرید این نوع از پنجره دوجداره را دارید می توانید تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه باشید و در صورتی هر گونه سوال نیز با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت و همچنین پشتیبانی آنلاین سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان این مجموعه پاسخگوی شما باشند.

پنجره دوجداره ویستا بست

آیا می دانید انتخاب یک پنجره دوجداره می تواند چه مزیت هایی داشته باشد :

  • می تواند تا 33% از اتلاف انرژی جلوگیری کند
  • می تواند تا 80 درصد در کاهش آلودگی های صوتی عایق باشد
  • می تواند تا چندین سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار کند
  • می تواند برای هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب باشد
  • می تواند از ورود گرد وغبار به داخل منزل شما جلوگیری نماید
  • می تواند از ورود آب و باران به داخل منزل شما جلوگیری نماید

معرفی شرکت ویستا بست

شرکت ویستا بست یکی از شرکت هایی می باشد که به سرعت در پیشرفت بوده است و امروزه خود را به عنوان یکی از غول های مطرح در صنعت پروفیل درب و پنجره دوجداره معرفی کرده است . این شرکت کار خود را در سال 13982 آغاز کرده است اما در کمتر از سه سال یعنی در سال 1386 خود به یکی از غولی های مطرح تبدیل کرد این شرکت دارای اول گواهینامه بین المللی رال در صنعت یو پی وی سی در ایران می باشد .

اما شاید برای شما نیز سوال باشد که منظور از گواهینامه رل چیست ؟ موسسه تحقیقاتی رال آلمان یکی از شرکت های تحقیقاتی بزرگ می باشد که برای تایید کیفیت و استحکام محصولات صنعتی تولیدی در سراسر جهان در حال فعالیت می باشد اکنون ویستا بست به عنوان یکی از پروفیل های برتر در بین بیست شرکت برتر در این زمینه قرار گرفته است این نشان دهنده این می باشد که محصولات ویستا بست دارای کیفیت بسیاری بالایی می باشند .

مانند شرکت های مختلف شرکت ویستا بست نیز برای تولید درب و پنجره دارای محصولات مختلفی می باشد از مهمترین محصولات شرکت ویستا بست می توان به 43 قالب در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و 7 رنگ لمینیت اشاره کرد همچنین بهتر است بدانید که ظرفیت تولید سالانه در این شرکت نیز 18000 تن می باشد.

محصولات شرکت ویستا بست

پروفیل سه محفظه ای

مانند سایر بند های دیگر این شرکت نیز دارای سری تولید های مختلف می باشد که یکی از این سری ها پروفیل سه محفظه ای می باشد با استفاده از این پروفیل شما می توانید انواع مختلفی از پنجره های upvc را بسازید و برای محل کار و ساختمان مسکونی خود به کار بگیرید. ویستا بست تا کنون موفـق به ارائه وتولید 25 قالب پـروفیل در سـری 3 محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر گردیده است یکی از مزیت های این پروفیل برای پروژه های بازسازی می باشد بدین صورت که در پروژه های بازسازی امکان این که این پروفیل بدون تخریب نصب شود نیز وجود دارد .

پروفیل پنج محفظه ای

اگر می خواهید در شرایط سخت آب و هوایی یک عایق بسیار مناسب برای درب و پنجره منزل و محل کار خود داشته باشید می توانید از پروفیل پنج محفظه ای شرکت ویستا بست استفاده نمایید این سری از پروفیل دارای ضخامت 3 میلی متری در دیواره های اصلی و عرض 70 میلی متر با پنج محفظه می باشد

پروفیل کشویی

بحث پنجره های دوجداره کشویی با سایر پنجره ها جداست این پنجره ها به دلیل اینکه نیاز به ریل دارند نیازمند یک پروفیل مخصوص نیز می باشند ، در شرکت ویستا بست برای پنجر های کشویی نیز پروفیل های خاصی تهیه شده است با عنوان پروفیل کشویی ویستا بست .

پروفیل لمینیت

آیا نیازمند پنجره دوجداره رنگی می باشد ؟ خوب شما می توانید از محصولات شرکت ویستا بست نیز استفاده نمایید این شرکت در راستای نیاز مشتریان خود به پنجره های رنگی و به خصوص پنجره های طرح چوب اقدام به تولید این نوع از پنجره ها با استفاده از لمینت نیز نموده است . شما می توانید برای شرایط آب و هوایی مختلف این نوع از پروفیل ها را با طرح ها و مدل های مختلف پیاده سازی نمایید.

لازم است بدانید که قیمت پنجره دوجداره ویستا بست از قیمت پنجره دوجداره وین تک و قیمت پنجره دوجداره هافمن بالاتر می باشد.

قیمت پروفیل ویستا بست

لیست قیمت پروفیل ویستا بست

پنجره های دوجداره مانند سایر تجهیزات ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از این موارد می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد قیمت پنجره دوجداره ویستا بست نیز با توجبه به مدل هایی که دارد متفاوت می باشد و علاوه مدل موارد دیگری نیز در لیست قیمت این پنجره ها تاثیر گذار می باشد که در ادامه به آنها آشنا خواهید شد

مدل پنجره

پنجره ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردمی می باشند که می توانند برای قرار گرفتن در یک محیط مناسب باشند.مثلا زمانی که شما با کمبود فضا رو به رو هستنید به جای پنجره لولایی می توانید از پنجره کشویی استفاده نمایید ، اما درست است که سایز پنجره های یکی می باشد اما مدل میزان پروفیل مصرفی و همچنین پروفیل مصرفی برای مدل های مختلف متفاوت می باشد و این می تواند یک فاکتور در پایین و بالا رفتن لیست قیمت پنجره باشد

یراق مورد استفاده

اگر لیست قیمت پنجره دوجداره ویستا بست را از شرکت های مختلف دریافت نمایید به احتمال زیاد در یک ستون نوع یراق برای شما به صورت تک حالته یا دو حالته ذکر شده است ، تفاوت تک حالته و دو حالته در یراق چیست ؟ یراق تک حالته امکان باز شدن پنجره را فقط در یک حالت برای شما فراهم می کند در صورتی که یراق دو حالته می تواند باز شو پنجره را برای شما در دو حالت فراهم نماید علاوه بر این برند یراق نیز مهم می باشد و می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد که معمولا از یراق ترک برند vh که دارای کیفیت مناسبی نیز می باشد استفاده می شود

شیشه دوجداره

یکی دیگر از قیمت های پنجره دوجداره ویستا بست پنجره های می باشند که بیشترین حجم از پنجره را نیز اسغال می کنند به طور عادی اگر شما یک فاکتور قیمت پنجره دوجداره ویستا بست از یک فروشنده پنجره بگیرید برای شما از پنجره های ساده و فلوت در سایز های 4 و 6 میل استفاده می کند مگر اینکه شما نیاز به شیشه ی خاصی داشته باشد که باید قبل از محاسبه لیست قیمت به فروشنده اعلام نمایید شما می توانید برای شیشه دوجداره پنجره خود از شیشه های دودی ، سند ببلاست ، رنگی ، رفلکس و… استفاده نمایید.

سایر موارد

علاوه بر موراد بالایی موارد دیگری نیز وجود دارید که می تواند در لیست قیمت پنجره دوجداره ویستا بست تاثیر گذار باشد مانند هزینه حمل پنجره به محل ، چسب درزگیری ، هزینه نصب پنجره . لازم به ذکر می باشد که سیاست های شرکت های مختلف نیز برای دریافت پول و محاسبه قیمت های پنجرهمتفاوت می باشد.

نصب پنجره دوجداره ویستا بست در تهران و کرج

نمایندگی پنجره دوجداره ویستا بست

شرکت ویستا بست همانگونه که اشاره کردیم یکی از شرکت های بزرگ در تولید پروفیل پنجره دوجداره در ایران می باشد که تواسنته است از شرکت بزرگ تحقیقاتی رل آلمان گواهینامه دریافت کند و به عنوان 20 پروفیل برتر در دنیا در لیست این شرکت قرار بگیرد. اگر قصد خرید و نصب پنجره دوجداره ویستا بست را دارید بهتر است بدانید این شرکت دارای نمایندگان مختلفی در تهران و کرج و سایر شهر های دیگر می باشد که با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید به صورت مستقیم درخواست خود را برای خرید پنجره به این شرکت ها ارائه نمایید تا برای شما این برند از پنجره نصب شود .

نصب پنجره دوجداره ویستا بست در تهران و کرج توسط استاد وین

استاد وین یکی از دفاتر نصب انواع پنجره دوجداره در تهران و کرج می باشد که دارای سابقه طولانی نیز در این زمینه می باشد اگر شما نیازمند نصب پنجره دوجداره در کرج و تهران می باشید می توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا در مدت زمان اندکی برای شما با مناسبترین قیمت پنجره دو جداره ویستابست نصب شود لازم به ذکر می باشد جهت ثبت درخواست خود برای نصب پنجره دوجداره ویستابست می توانید با شماره های مندرج در وب سایت در ساعات و روز های اداری و با استفاده از پشتیبانی آنلاین خارج از ساعات اداری و روز های تعطیل با ما در تماس باشید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

چند سوال مهم در زمینه پنجره دوجداره ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست چند می باشد ؟

برای بدست واردن قیمت باید ابعاد ، نوع یراق ، محل پروژه و سایر موارد مشخص باشید از این رو برای استعلام قیمت لطفا با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید

پنجره ویستا بست بهتر است با وین تک یا هافمن ؟

هر سه برند توسط شرکت های بزرگ ساخته شده اند و دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشند

آیا استاد وین مجری نصب پنجره دوجداره ویستا بست می باشد ؟

بله دفتر استاد وین نصب این نوع از پنجره ها را به صورت مستقیم در کرج و تهران انجام می دهد

آیا امکان ساخت پنجره های رنگی با استفاده از پروفیل ویستا بست امکان پذیر می باشد ؟

بله این شرکت خود دارای پروفیل های رنگی و مخصوص از جنس لمینت می باشد.

آیا محصولات ویستابست دارای گارنتی می باشند ؟

بله دارای گارانتی ده ساله هستند.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنجره دوجداره استاد وین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]