کدام پنجره دوجداره بهتر است

دوشنبه 10 آذر 1399
8:38
محمدی

کدام پنجره دوجداره بهتر است

کدام پنجره دوجداره بهتر است ؟ این یکی از سوالاتی می باشد که توسط بسیاری از افراد که قصد خرید و نصب پنجره دوجداره را دارند پرسیده می شوند این که چرا این سوال پرسیده می شود به دلیل این می باشد که این پنجره ها مانند گذشته دیگر در یک یا دو مدل و شکل و جنس نیستند و از جهات مختلفی این پنجره ها تقسیم بندی می شوند شما اگر بخواهید این پنجره ها را خریداری کنید قطعا این سوال یکی از سوالات شما می باشد اما پاسخ به این سوال نیازمند به همین راحتی نمی باشد اگر شما از یک دفتر فروش پنجره دو جداره این سوال را بپرسید قطعا برای پاسخ دادن به سوال از شما سوالاتی خواهد پرسید و سپس با قرار دادن این پاسخ به شما می تواند بهترین پنجره دو جداره را معرفی کنید . اگر قصد خرید و نصب پنجره دوجداره را دارید می توانید تا انتهای این بخش آموزشی با ما همراه شوید ما در این آموزش می خواهیم به صورت کلی در مورد فاکتورهایی که می تواند شما را به پاسخ بهترین پنجره چه پنجره ای می باشد برسانیم

کدام پنجره دوجداره بهتر است

معمولا سوالات زیر می تواند توسط یک فروشنده و نصاب پنجره دوجداره

  • برای رسیدن به بهترین پنجره متناسب با نیاز شما پرسیده شود ؟
  • میزان بودجه شما برای خریداری پنجره چقدر می باشد ؟
  • پنجره دوجداره را می خواهید در کدام قسمت استفاده نمایید ؟
  • مدل پنجره دوجداره مد نظر شما کدام می باشد ؟
  • آیا پنجره شما بزرگ می باشد یا کوچک ؟
  • جنس پروفیل مد نظر شما چیست ؟(آلومینیوم ، یو پی وی سی ، چوبی ، آلوود و….)

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc

ابتدا مشخص کنید کدام پروفیل مد نظر شما می باشد ، معمولا از پروفیل آلومینیومی و پروفیل یو پی وی سی بیشتر استفاده می شود اما بین دو نیز پروفیل upvc بسیار زیاد تر استفاده می شود این به این دلیل نیست که پروفیل آلومینیومی دارای کیفیت پایینی می باشد بلکه برعکس پروفیل آلومینیومی از بیشتر جهات می تواند از پنجره یو پی وی سی مانند زیبایی ، مقاومت ، طول عمر بالاتر باشد اما به دلیل اینکه قیمت این نوع از پنجرهها بالا می باشد بسیاری از افراد ترجیه می دهند به جای استفاده از پروفیل آلومینیومی از پروفیل یو پی وی سی استفاده کنند . پروفیل آلومینیومی دارای مدل های مختلفی می باشد که از جمله ی آنها می تواند به آلوود ، ترمال بریک ، نرمال بریک اشاره کرد. در نتیجه این بحث اگر بودجه شما اندک می باشد پیشنهاد می شود به سمت پروفیل های یو پی وی سی بروید

پنجره دوجداره آلومینیومی

بهترین مارک پنجره دوجداره

بهترین مارک پنجره دوجداره

در بحث بهترین پنجره دوجداره یک بحث نیز بسیار داغتر می باشد و آن این است که کدام برند و مارک پنجره دوجداره بهتر می باشد . در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که تمامی شرکت های ارائه دهنده پروفیل های پنجره دوجداره دارای محصولات بسیاری مناسبی می باشند چرا که شرکت ها برای اینکه بتوانند خط تولید خود را در زمینه ساخت پروفیل راه اندازی کنند باید تست های مختلفی را انجام دهند تا بتواند گواهینامه کیفیت و در نهایت خط تولید پروفیل را راه اندازی کنند پس به نظر اینکه کدام مارک پنجره دوجداره مناسب می باشد پاسخش کمی سخت می باشد چرا که تمامی برند های دارای محصولات با کیفیت بالا است اما بهتر است بدانید که هر کدام از شرکت ها نیز دارای پروفیل های مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند و می تواند با توجه به معیاره های مختلف در یک مکان مورد استفاده قرار بگیرند . معمولا شرکت ها در ارائه لیست قیمت پنجره دوجداره خود از دو برند پروفیل استفاده می کنند . در ادامه چندین شرکت تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره را خواهید دید

پنجره دوجداره وین تک

پنجره دوجداره وین تک

شرکت وین تک یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره می باشد این شرکت علاوه بر ایران در کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان نیز دارای دفتر و خط تولید می باشد این شرکت در ابتدا در سال 1956 کار خود را با تولید لاستیک مورد نیز برای زیر کفش شروع کرد و رفته رفته خود را به عنوان یکی از غول های تولید کننده پروفیل در جهان معرفی نمود . پروفیل های وین تک برای ساخت درب و پنجره متفاوت می باشد بهتر است بگوییم این شرکت برای تولید درب و پنجره از سری پروفیل های مختلفی استفاده می کند که از مهمترین این دسته بندی ها می تواند به W 700 و W 640 و W 260 , pp624 اشاره کرد

پنجره دوجداره ویستا بست

پنجره دوجداره ویستا بست

در ادامه معرفی بهترین برند پنجره دوجداره به شرکت ویستا بست می رسیم این شرکت در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد است و پله های ترقی را به صورت سریع طی نموده است به طوری که طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین برند های تولید کننده پنجره دوجداره خود را معرفی کند . ویستا بست دارای استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور ایران است این شرکت دارای محصولات مختلفی برای ساخت درب و پنجره می باشد که به طور خلاصه می توان گفت که محصولات در 43 قالب در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و 7 رنگ لمینیت، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن این شرکت محصولات خود را روانه بازار می کند.

پنجره دوجداره  هافمن

پنجره دوجداره هافمن

شرکت هافمن نیز جزء برند های پر طرفدار پنجره دوجداره می باشد تیم هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران خود را معرفی نموده است این شرکت برای ساخت و تولید محصولات خود از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی بهره میگیرد . هافمن در تولید محصولات خود از استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا استفاده می کند این شرکت در سال 1386 در خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در تبریز و چهار خط اکسترودرشروع به فعالیت کرده است . از مهمترین محصولات این شرکت می توان به سری 60 میلیمتر و 70 میلیمتر و کمکی و کشویی اشاره کرد.

پنجره دوجداره همارشتن

یکی از شرکت های قدیمی و پر سابق در تولید پروفیل پنجره دوجداره می باشد این شرکت ابتدا کار خود را در سال 1384 آغاز کرده است شرکت پنجره دوجداره همارشتن برای تولد محصولات خود علاوه بر علم روز از ماشین آلات به روز و قوی نیز بهره میگیرد .

پنجره دوجداره سیندژ

یکی دیگر بهترین مارک های پنجره دوجداره upvc برند سندژ می باشد. شرکت تولیدی پروفیل زرین بنا پارسیان یا همان سیندژ در سال 1383 کار خود را شروع کرده است این شرکت کارخانه خود را در سنندج بنا نموده است و دفتر فروشش در تهران می باشد .

بهترین مدل پنجره دوجداره کدام می باشد ؟

پنجره دوجداره برخلاف پنجره های قدیمی و آهنی قابل ساخت و نصب در مدل های مختلفی می باشند شما می توانید برای واحد های مسکونی و اداری خود از مدل های مختلفی کمک بگیرد اما سوال اینجاست که بهترین مدل پنجره دوجداره چیست در پاسخ باید اشاره کنیم که بیش از هر نوع مدلی از مدل کشویی و مدل لولایی استفاده می باشد البته در بین این دو نیز مدل کشویی دارای مورد استفاده بیشتری می باشد .

مدل های پنجره دوجداره در برخی از موارد می تواند برای یک محیط مناسب تر باشد مثلا اگر شما با کمبود فضا مواجه می باشید می توانید به جای استفاده از مدل لولایی از مدل کشویی استفاده نمایید چرا که مدل کشویی برای باز شدن نیاز به فضای زیادی ندارد همچنین اگر پنجره شما بزرگ می باشد بهتر است از مدل فولکس واگنی استفاده نمایید چرا که این مدل با توجه به یراقی که دارد می تواند بسیار محکم تر از سایر مدل ها باشد به طور کلی مدل های پنجره دوجداره به شرح زیر می باشد

  • کشویی
  • لولایی
  • فرانسوی
  • فولکس واگنی
  • خلیجی
  • هلالی و دایره ای
  • ثابت یا فیکس
  • آکاردئونی

بهترین یراق پنجره دوجداره

مانند سایر قسمت های پنجره دوجداره یراق نیز توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و روانه بازار می شود اگر یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره مناسب نباشد به شدت روی عملکرد پنجره می تواند تاثیر بدی بگذارید البته شاید برای پنجره های نوسازی زیاد این تفاوت به چشم نیاید اما اگر مدتی از نصب پنجره بگذرد قطعا در صورتی که یراق مناسب نباشد شما با دردسر رو به رو خواهید شود به نحوهی که هر چه سریعتر اقدام به تعویض یراق خواهید کرد . معمولا شرکت های ایرانی و خارجی زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشد اما شرکت VHS ترکیه یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین نوع یراق آلات پنجره دوجداره را ساخته و روانه بازار می کند.

کدام برند لاستیک های آب بندی پنجره دوجداره مناسب می باشد ؟

اگر لاستیک های پنجره ها به درستی نصب نشده باشند و یا دارای کیفیت پایینی باشند سرما و گرما و همچنین سر رو صدا به سادگی از لا به لای آنها می تواند وارد ساختمان شود . شرکت های مختلفی در زمینه لاستیک های آب بندی در حال فعالیت می باشند در این زمینه نیز پیشنهاد ما استفاده از برند epdm می باشد این شرکت سابقه طولانی در زمینه تولید لاستیک برای پنجره دوجداره دارد علاوه بر این لاستیک های این شرکت می تواند برای جلوگیی از ورود سرما و گرما و همچنین سر و صدا بسیار مناسب باشند . در بحث طول عمر لاستیک های پنجره نیز لاستیک epdm دارای طول عمر بیشتری می باشد و به سادگی نیز خراب نمی شوند .

آیا قصد خرید بهترین پنجره دوجداره را دارید ؟

همانگونه که لوازم تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره برای بهترین پنجره دوجداره باید دارای کیفیت مطلوبی باشد شرکت نصب کنند نیز ملاک می باشد اگر تمامی تجهیزات شما به درستی انتخاب شده باشد اما به درستی نصب نشود به احتمال زیاد پنجره نصب شده شما نمی تواند نیاز های شما را برآورده کنید این چیزی است که ما با صحبت کردم با یکسری از مشتری های پنجره تجربه کرده ایم پس انتخاب یک شرکت مناسب در کنار انتخاب لوازم و تجهیزات نصب پنجره می تواند بسیار مفید باشد از این رو دفتر استاد وین به عنوان یکی از دفاتر نصب پنجره در تهران در حال فعالیت می باشد و می تواند برای شما در حداقل زمان ممکن با کمترین هزینه پنجره دوجداره را نصب و راه اندازی کند .

شما در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارید می توانید در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با استفاده از شمارهای مندرج در وب سابت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در مورد این پنجره ها را به همراه لیست قیمت در اختیار شما قرار دهند لازم به ذکر می باشد شماره واتساپ پشتیبانی این دفتر نیز به صورت 24 ساعته و حتی روزهای تعطیل نیز آماده دریافت درخواست های شما برای نصب پنجره دوجداره می باشد .


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنجره دوجداره استاد وین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]